check
הכנס הכלל ארצי של ארגון מודל האו"ם | פורום סופי דיוויס

הכנס הכלל ארצי של ארגון מודל האו"ם

תאריך: 
ה', 06/04/2017
מיקום: 
בית הספר לתלמידים מחו"ל ע"ש רוטברג

 

מודל האו"ם הינו פרויקט בין-לאומי החולש על כ-800 מועדונים ברחבי העולם, עם מעל ל-20,000 סטודנטים וסטודנטיות הלוקחים חלק בתכנית. כאן בישראל, ישנם כ-11 מועדונים פעילים באוניברסיטאות והמכללות השונות עם כ-500 משתתפים.
פרויקט זה מציע פלטפורמה חברתית, מקצועית ואקדמית לסטודנטים וסטודנטיות לפיתוח ידע ויכולות שונות כגון: ניהול משא ומתן בין לאומי, דיבור מול קהל, כישורי דיבייט, ידע בתהליכים פוליטיים בין לאומיים, כתיבת ניירות עמדה וכו'. במסגרת התכנית, הסטודנטים עוברים הכשרה במהלך שנה שלמה הניתנת ע"י מדריכים מקצועיים - כל זאת במטרה להשתתף בכנסי מודל או"ם בארץ ובעולם ולייצג בכבוד את המדינות אותן קיבלו לייצג בכל פעם וכן את האוניברסיטאות בהן הוכשרו.
 
השנה, מועדון מודל האו"ם של האוניברסיטה העברית בשיתוף עם המכון ליחסים בין לאומיים ע"ש לאונרד דיוויס, גאים לארח את הכנס הכלל ארצי של ארגון מודל האו"ם, כאן בקמפוס הר-הצופים. בכנס המתוכנן, אשר יערך בתאריך ה-6.4.17, ישתתפו כ-170 סטודנטים וסטודנטיות משלל המוסדות האקדמיים בארץ ויקחו חלק ב-6 וועדות שונות אשר ידונו על נושאים שונים בפוליטיקה הבין לאומית, במטרה להגיע לפתרון אפשרי והסכמה.
 
להרשמה לכנס ולכל שאלה ניתן לפנות ל-Hujimun@gmail.com